Ekipa podjetnice Mije Lorbek je svojo pot začela v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, danes pa ustvarja nove trende interaktivnih digitalnih medijev za marketing v svetovnem merilu.
UNIKI je tehnološki specialist za širok nabor interaktivnih marketinških rešitev, ki obsegajo vse od gibalne interakcije do obogatene resničnosti. Aktivni strokovnjaki v Londonu (VB), New Yorku (ZDA) in Ljubljani (SI) ustvarjajo lastne inovativne in intuitivne rešitve za marketing, prireditveni menedžment, notranji dizajn, izobraževanje in muzeje.
UNIKI interaktivni zasloni predstavljajo idejo bolj prepričljivo in impresivno, pritegnejo več pozornosti in vključujejo občinstvo. Dvosmerna komunikacija med sporočano vsebino in občinstvom omogoča izkušnjo, ki spominja na spletno, tudi v fizični svet.
V samo šestih mesecih od ustanovitve podjetja jim je že uspelo doseči priznanja za najboljši poslovni načrt LUI, finale za naj podjetniško idejo 2008 po izboru časnika Finance, kot največji uspeh do zdaj pa si šteje uvrstitev med 23 finalistov mednarodnega natečaja Seedcamp za "start up" podjetja. Na slednjega se je prijavilo kar 400 kandidatov iz EU, ZDA in Izraela. Podjetje z razvojem v Sloveniji pa je v letu 2011 lansiralo prodajo tudi v Veliki Britaniji, ZDA in Nemčiji, kjer so med drugim izvedli inovativne rešitve tudi za BBC (GB), Intel (GB), Hennessy (US) in Coca-Colo (IE), Canon, HP…